הסוכנות של פרמיום, בעלת רישיון משרד האוצר לעסוק בביטוח פנסיוני.
בביטוחי חו"ל אנו עובדים עם החברה המובילה ביותר בשוק: חברת פספורט כארד.
ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל אונליין, ישירות מהנייד, 24/7 בצורה פשוטה ומהירה, כאשר פרמיום דואגת לכם לבחור את הפוליסה המשתלמת ביותר בקלות וביעילות.
אנחנו שולחים אותך לחו”ל בראש שקט.
לא.
המחירים המוצגים באתר שלנו , נקבעים על פי מחירון חברות הביטוח.
המחיר יהיה זהה אם תזמין דרך פרמיום או ישירות מול חברת הביטוח.
שער ההמרה נקבע על פי החלטת חברת הביטוח, לרוב הוא מחושב לפי השער היציג של אותו היום או השער האחרון. שימו לב כי השער נתון לשינוי ולהחלטת חברת הביטוח.
ביטוח PassportCard הינו ביטוח הנסיעות הראשון בעולם, שמשלם על המקום, באמצעות הטענת הכרטיס בקלות ובמהירות .
השימוש בכרטיס מאפשר לכם שלא להוציא כסף מהכיס עבור שירותים רפואיים, להגיש קבלות בתביעה מול חברת הביטוח או לשלם השתתפות עצמית.
במצב בריאותי תקין – הפוליסה מתבצעת במיידית , והפוליסה נשלחת לך למייל תוך מס' דקות.
במצב בריאות הכפוף לחיתום – תינתן תשובה עד 3 ימי עסקים מחב' הביטוח .
(לתשומת ליבך , יש להודיע למוקד שירות הלקוחות בחברה בה רכשת את הפוליסה , על כל שינוי במצב הרפואי טרם היציאה לחו"ל).

בפספורט כארד – ברכישת פוליסה ראשונה , יינתן לך כרטיס אשראי וישמש אותך בחו"ל בעת הצורך.

הכרטיס יחכה לכם בנתב"ג. עמדת הפספורט כארד מאוישת 24/7 , בטרמינל 3 - שרוול D.
כמו כן יש עמדה מאוישת ומכונות אוטומטיות גם בטרמינל 1.

חובה לאסוף את הכרטיס לפני היציאה מהארץ , אחרת תחויב בדמי השתתפות עצמית במקרה של תביעה.

עליך לשמור את הכרטיס לטיסות הבאות, וברכישה חוזרת , חב' פספורט כארד תפעיל את הכרטיס מחדש (אלא אם כן הכרטיס הקיים פג תוקף).
במידה והיו בעבר מספר כרטיסי פספורט כארד , ואינך יודע מה לקחת לחו"ל - בפוליסה החדשה שרכשת יצוינו 4 ספרות של הכרטיס, וכך תדע איזה כרטיס לקחת.
כמובן שניתן לקבל כיסוי ביטוחי גם לאנשים חולים 
חברת הביטוח מבצעת חיתום בכפוף למסמכים רפואיים עדכניים , ובהתאם להחלטתה , היא תיגבה תוספת פרמיה בגין הנסיעה.

ובמקרים חריגים – חברת הביטוח לא תקבל את המבוטח לכיסוי .
במקרה שמדובר בשינוי פרטים או הוספה של כיסויים לפני היציאה מהארץ , וכל עוד לא הייתה תביעה בפוליסה או שינוי במצב הרפואי - ניתן לשנות כיסויים ופרטים בפוליסה ישירות באתר (באזור האישי) או באפליקציה של חב' הביטוח בה הנך מבוטח.

ניתן לפנות גם אלינו דרך האתר שלנו בלשונית צור קשר,
רשמו מה הכיסוי אותו תרצו להוסיף , אנו נבדוק את הנושא מול חברת הביטוח ונעדכן אותך בשעות הפעילות.
ניתן לבטל פוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל לפי תנאי מדיניות הביטול.
יש לעשות זאת לפני מועד היציאה מהארץ (מועד תחילת הפוליסה) ותקבל החזר כספי מלא.
הכיסוי בפוליסה מאפשר לקבל החזר כספי במקרה של ביטול/קיצור הנסיעה רק במקרה של בעיה רפואית המצריכה אשפוז או המלצת רופא לא לטוס של אחד מהנוסעים. בנוסף, הפוליסה מכסה גם מצב רפואי של קרוב משפחה מדרגה ראשונה (הורים, אחים, ילדים) שלא היה ידוע קודם לכן ומצריך ביטול הנסיעה. 


לא.
ביטוח נסיעות לחו”ל חובה לעשות לפני היציאה מהארץ.
בעבר חב' הביטוח הייתה מאפשרת לרכוש פוליסה בהיותך בחו"ל.

יש ליצור קשר עם מוקד החירום 24/7 של חברת הביטוח בה הנך מבוטח, לתאר את מקרה הביטוח ולקבל אישור לטיפול הרפואי. בכל הוצאה הקשורה במקרה ביטוחי או בעיה רפואית, יש לתעד ולשמור את המסמכים והקבלות המקוריים המעידים על התשלום שביצעתם ובמקביל לשמור העתק או צילום במידה ויאבדו

פספורט כארד -

האזור האישי - PassportCard שלי בו תוכלו גם לעקוב אחר הטיפול בתביעתכם בזמן אמת.
אימייל - pcsr@passportcard.co.il
מענה אנושי בצ'אט בווטסאפ- 050-6708544
שיחת טלפון חינם – עם קבלת הכרטיס , יינתן לך רשימת טלפונים לפי איזור חיוג . השיחה חייבת להתבצע בטלפון קווי.
שיחת טלפון בתשלום - 9912 * מכל טלפון
פקס - 972-9-8920931+
דואר - ת.ד.8767 נתניה 42504


במידה ומדובר בשאלה או במקרה לא דחוף, ניתן לפנות אלינו באמצעות האתר, המייל או הוואטסאפ ואנו נענה בשעות הפעילות.
כן, לרוב ניתן להאריך פוליסה.

ניתן לבצע זאת באמצעות אתר PassportCard באזור האישי או להתקשר 9912*
במידה ותרצו להאריך את הפוליסה שלכם באמצעותנו, תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות הוואטסאפ והמייל לפחות 3 ימי עסקים מראש ונטפל לכם בבקשה.
בפספורט כארד –
''ספורט אתגרי'' לא ניתן לבחירת ימים ספציפיים.
חייב לרכוש אותו לכל תקופת הביטוח , ולכן לא תינתן אופציה לרכוש אותה מחו"ל.
 
''ספורט חורף'' ניתן להוסיף גם באמצע התקופה לימים ספציפיים בלבד, ולכן ניתן לרכוש אותו גם מחו"ל מול המוקד הטלפוני בלבד ובהתראה של עד 24 שעות לפני השימוש .
לכל כיסוי אחר, יש להודיע לנו לפחות 3 ימי עסקים לפני מועד השינוי , ועל פי החלטת חברת הביטוח ניתן יהיה לבצע שינויים בפוליסה.
לרוב ניתן לקבל החזר על פי תנאי הפוליסה, במקרה כמובן שלא הייתה תביעה בפוליסה ונשאר פרק זמן ממושך שלא נוצל (מינימום שבוע).
במקרה של אובדן / גניבת ציוד כגון: טאבלט, מחשב נייד, טלפון סלולארי ומצלמה, אשר בוטח במסגרת הפוליסה, חובה לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולדווח על הגניבה.
כמו כן , יש לשמור את האישור המקורי שניתן לכם בתחנת המשטרה המעיד על אובדן / גניבה .
לא לשכוח לציין תיאור מפורט של האירוע מתחילתו ועד סופו (כולל תאריכים, שעות ומיקום האירוע.
במקרה של אובדן / גניבת מזוודה - יש לפרט לפרטי פרטים בפני השוטר את כל הפריטים שהיו במזוודה. על סמך התצהיר שלכם יקבע סכום הפיצוי שתקבלו מחברת הביטוח ועד התקרה המכוסה בפוליסה.
יש לשמור את האישור המקורי מחברת התעופה המעיד על אובדן או עיכוב בקבלת המזוודה.

בפספורט כארד – 
במקרה של איחור העולה על 12 שעות , בהגעת הכבודה ליעדה , המבוטח יעדכן באתר או בטלפון חינמי למוקד בארץ .
השיפוי בגין סעיף זה יהיה 150$ שיוטען למבוטח ישירות לכרטיס הפספורט כארד .

** בשימוש בכרטיס הפספורט כארד , לא תגבה השתתפות עצמית.
** הטענת כרטיס ה PassportCard בסעיף זה הינה למבוטח מעל גיל 18 בלבד.

התשלום בגין סעיף זה, יינתן אך ורק בגין הוצאות הכרחיות , שעשה המבוטח לשם רכישת פריטי הכבודה החיוניים להמשך שהותו בחו"ל.
הוצאות הכרחיות הינן הוצאות הנדרשות לקיום יומיומי של המבוטח בחו"ל כגון רכישה של מוצרי היגיינה בסיסיים (כגון משחת שיניים, מוצרי רחצה, בגדים תחתונים וכדומה)
על המבוטח להמציא אסמכתאות המעידות על הרכישה למקרה שחב' הביטוח תדרוש עם חזרתך לארץ.
כיסוי כבודה הינו כלול בחבילת הביטוח ונרכש אוט' , אך ניתן להסרה.
יש לוודא שלא הסרתם כיסוי זה מהחבילה.